2018. máj 02.

Bekeményít a Burger King: mától fizetős a parkoló

írta: ajuhaszbalint
Bekeményít a Burger King: mától fizetős a parkoló

300 forint, ennyit kell fizetni az első óráért, ha a Burger Kingnél akarod letenni a kocsit, de még akkor is, ha csak egy fagyiért ugranál be, és nem a kocsiban akarod elnyalni, hanem mondjuk az üzlet mellett.

31729653_1828483857456021_1403477797732614144_n.jpg

Korábban amikor a Kerepesi úti üzlethez értem, tényleg mindig fullon volt a parkoló, volt, amikor pár percet vártam, hogy valaki eliszkoljon, és a helyére becsorogjak, hogy teljes nyugalomban, és kényelemben rágcsálhassam el az Angus marha nyújtotta élvezeteket. 

A cégvezetés a vevők kényelmében szeretne járni, így mától (2018. május 2-től) fizetőssé tette a belvárosi éttermeik parkolóját, azonban a rendszer kiforratlan, és váratlanul érheti azokat a lelkes Burger King fanokat is, akik korrekten tértek be egy-egy gyorskajára.

Merthogy csörög az övtasi, és jön feléd a néni, hogy sarcolja a 300-at, vagy ha többet akarsz maradni további 500 forintokat óránként.

Fontos megjegyezni, hogy a vendég itt találkozik először az étterem személyzetével, a pénzszedő reprezentálja az adott cég üzenetét, brandértékét, így fontos lenne, hogy megszűrje, kiket állít a parkolóba - ha kell szakadó hóba, és 40 fokos melegben egyaránt. 

31732273_1828478660789874_7091272085535719424_n.jpg

A szolgáltatásról (melyről ugye sehol sincs kifüggesztve semmiféle hivatalos leírás) kapok egy sorszámozott kézzel írt nyugtát, amit leadok a pénztárnál. Így 300 forinttal beljebb vagyok a fogyasztásom tekintetében, de a könyvelés nem: a sima kajálásról is megkapom a 27%-os pénztári nyugtát, így kétszer adóznak a pénzem után, amit egyszer adtam oda. Nekem ez tök oké, de nekik szerintem nem lesz az.

Felhasználóként nem marad nálam semmi, maximum a pénztárnál kapott nyugta, amin van egy óra - perc, de néni a parkolóban vajon honnan számolja az időt? Vagy milyen retorzióra számíthat az, ha valaki túllóg az egy órán? Kerékbilincs? Örökökre kitiltanak a Burgerből? Nincs több kuponos ajánlat?! 

Öröm és boldogság, hogy tényleg a saját fizető vendégeiknek szeretne a cég segíteni, de szerintem megint egy kicsit balkáni lett a megoldás, és inkább elijeszti, mint vonzza őket. Véleményem szerint kevesebbe kerülne egy sorompó, ami a vásárlásnál kapott nyugtával nyílik kifelé, mint ez a nyűg, és presztízsrombolás.

Kérdéseim elküldtem a Fusion Zrt-nek is, amint válaszolnak, bedobom ide.

Hogyan marad nálam igazolás, hogy én a 300 Forintot kifizettem a parkolásért?

Honnan tudom, hogy mikortól indul az egy óra? A dolgozók honnan tudják, melyik az az autós, akinek további 500 forintokat kell fizetnie? Ez továbbra is levásárolható?

Ha egyszer kiállítanak róla egy sorszámozott nyugtát, ami után adóznak, akkor a számlán miért ütik fel készpénznek ezt az összeget? Ez a könyvelésben nem okoz gondot?

Mi van akkor, ha valaki egy 190 forintos fagyiért tér be? Mi lesz a maradék 110 forintjával?

Hol található a parkolási szolgáltatásukról kifüggesztett részletes leírás? Mit kapok én a 300 forintért cserébe?

 

Szólj hozzá

budapest parkolás gyorsétterem king burger burger king kupon kuponok ingyenes parkolás fizetős parkolás budapesti parkolás